Global Insights 2023 Φεβ.
Προϋπολογισμός καταναλωτών για τους επόμενους μήνες του 2023
Η διαχείριση του αυξανόμενου κόστους αποτελεί βασικό μέλημα για τους καταναλωτές το 2023. Η πλειοψηφία των ανθρώπων συνεχίζει να λαμβάνει σκόπιμα μέτρα για να αισθάνεται μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση για την οικονομική τους κατάσταση.
- Η πλειοψηφία των αγοραστών σε όλες τις αγορές (70%) ανησυχεί για το αυξανόμενο κόστος των ειδών που χρειάζονται/θέλουν
- Το 53% των καταναλωτών που αγόρασαν είδη παντοπωλείου τις τελευταίες δύο εβδομάδες είπε ότι οι τιμές ήταν υψηλότερες από ό,τι περίμεναν
- Μόνο το 38% των καταναλωτών αισθάνεται άνετα με την οικονομική τους κατάσταση όπως αυτή διαμορφώνεται για τις επόμενες εβδομάδες
- Το 73% των καταναλωτών είναι πιο συνειδητοποιημένο γαι τις αποφάσεις αγορών του λόγω των αυξανόμενων τιμών
- Κατά μέσο όρο, το 31% των αγοραστών που αντιμετωπίζουν αυξημένες τιμές είναι πιο συνειδητοποιημένοι στο που ξοδεύουν τα χρήματά τους και κάνουν λιγότερες παρορμητικές αγορές
- Οι καταναλωτές εξακολουθούν να σταθμίζουν τις επιλογές τους για το πότε να αγοράσουν και από ποιον να αγοράσουν με βάση το κόστος, την ποιότητα και την ιεράρχηση των βασικών προϊόντων.
- Προχωρώντας στη νέα χρονιά, η πλειονότητα των καταναλωτών (60%) επικεντρώνεται μόνο στις αγορές βασικών ειδών
- Ενώ περισσότεροι από τους μισούς καταναλωτές (58%) καθυστερούν να αγοράσουν ορισμένα είδη λόγω του κόστους αυτή τη στιγμή, σχεδόν 1 στους 3 εξακολουθεί να θέλει να παρακολουθεί τις νέες μάρκες
- Το 37% των καταναλωτών αγοράζει πράγματα τώρα που δεν τα χρειάζεται άμεσα, επειδή πιστεύουν ότι οι τιμές θα αυξηθούν περαιτέρω
- Όταν ψωνίζουν τρόφιμα, το 51% των καταναλωτών αγοράζουν συχνά προϊόντα υψηλότερης ποιότητας επειδή εξοικονομούν χρήματα από άλλα προιόντα αυτή τη στιγμή
- Ακόμη και εν μέσω οικονομικής αβεβαιότητας, οι καταναλωτές συνεχίζουν να λαμβάνουν συνειδητές αποφάσεις για μεγάλες προγραμματισμένες αγορές, ειδικά ταξίδια.
- Πάνω από 4 στους 10 καταναλωτές εκμεταλλεύονται τις εκπτώσεις μετά τις διακοπές και παρόμοια ποσά περίμεναν αυτές τις εκπτώσεις για να πραγματοποιήσουν προγραμματισμένες αγορές
- Σχεδόν οι μισοί από τους καταναλωτές αισθάνονται λιγότερο σίγουροι για την πραγματοποίηση σημαντικών αγορών, αλλά το 31% δηλώνει ότι θα κάνει μία στις αρχές του 2023
- Ενώ οι καταναλωτές έχουν επίγνωση των δαπανών τους, το 40% λέει ότι θα ταξιδέψει μέσα στους επόμενους έξι μήνες
- Από γενιά σε γενιά, η μεγαλύτερη αγορά που έχει προγραμματιστεί για τους επόμενους έξι μήνες είναι ένα ταξίδι ή πακέτο διακοπών
Source: Ipsos/Google, ΗΠΑ, CA, UK, FR, DE, IT, AU, JP, IN, CN, BR, MX, ES, ZA, KR, AR, CO, BE, CL, PE, SE, NL, DK, FI, NO, PL, ~n=500–1.000 διαδικτυακοί καταναλωτές 18+ ανά αγορά, 5–10 Ιανουαρίου 2023.