Η αξία των ηλεκτρονικών συναλλαγών στον τομέα της ένδυσης, εκτιμάται ότι θα ανέλθει στα 400 εκατ. Ευρώ το 2020.
Τα έσοδα αναμένεται να παρουσιάσουν ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 9,4% με προσδοκώμενο όγκο αγοράς τα 573 εκατ. Ευρώ έως το 2024.
Η διείσδυση των χρηστών υπολογίζεται σε 38.3% το 2020 και αναμένεται να φτάσει το 50.8% έως το 2024.
Η μέση ετήσια αξία online αγορών ανά χρήστη ανέρχεται σε 100,10 Ευρώ για τον Έλληνα καταναλωτή.
Η κατηγορία της ένδυσης στο ηλεκτρονικό εμπόριο καλύπτει τη ψηφιακή πώληση σχεδόν όλων των ειδών ένδυσης, συμπεριλαμβανομένων ανδρικών, γυναικείων και παιδικών ενδυμάτων (+4 ετών), εσώρουχα, κοστούμια και ρούχα εργασίας. Τα ενδύματα μικρών παιδιών και μωρών, τα αθλητικά ρούχα καθώς και τα κοσμήματα δεν περιλαμβάνονται σε αυτή την κατηγορία.
Τα κύρια κανάλια πωλήσεων σε αυτό το τμήμα της αγοράς, αποτελούν οι έμποροι πολλαπλών εμπορικών σημάτων (πχ. asos.com, nordstrom.com), και τα διαδικτυακά καταστήματα μεμονομένων λιανοπωλητών μόδας (πχ. zara.com).
Όλα τα νομισματικά στοιχεία αναφέρονται στα ετήσια ακαθάριστα έσοδα και δεν συνυπολογίζουν το κόστος αποστολής.
Inscope
Out of Scope
Σημαντικότεροι (top 5) Online retailers:
Source: The e-commerce data is based on Statistas primary research.
Ενημερωθείτε για τους Τρόπους Αύξησης των Online Πωλήσεων!
+30 210 6149 884
marketing@protocol.gr
46 Irinis Ave, Pefki
ZC 15121