ΑΞΙΟΣΗΜΕΙΩΤΑ
- Η μέση επισκεψιμότητα για το 1ο Τρίμηνο (1η Ιαν. - 31 Μαρ.) του 2022 πλησίασε τις 170,000!
- To 62% των επισκεπτών και πελατών περιηγήθηκαν στα Sportswear e-Shops μέσω Smartphones.
- Η ταχύτητα φόρτωσης του 80% των Sportswear e-Shops σε κινητά είναι χαμηλή και μόλις του 1% υψηλή!
- Το 95% των Sportswear e-Shops αποτυγχάνει στο UX Test της Google (Pagespeed Insights)!
- Η Μέση Τριμηνιαία Digital Διαφημιστική Δαπάνη για το 2022 υπολογίζεται στα 25,000€ . To 30% των Sportswear e-Shops έχει μεγαλύτερη διαφημιστική του μέσου όρου.
Η μελέτη για τον κλάδο βασίστηκε στην ανάλυση των 50 πιο δημοφιλών Sportswear eshops της Ελληνικής αγοράς.
Ενημερωθείτε γρήγορα και υπεύθυνα για...
Αξιολόγηση Επίδοσης e-Shop & Website | Κατασκευή eshop & website | Digital Marketing
Ένα e-shop μπορεί να επηρεάσει τις πωλήσεις του με 2 τρόπους:
- Βελτίωση της Αγοραστικής Εμπειρίας - Shopping Experience - UI/UX
- Καλύτερος Εντοπισμός και Μεγαλύτερη Προσέλκυση Δυνητικών Πελατών
Για συμβουλές σχετικά με την αύξηση των πωλήσεων στο δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα, επικοινωνήστε μαζί μας!