ΑΞΙΟΣΗΜΕΙΩΤΑ
- Η μέση επισκεψιμότητα για το 1ο Τρίμηνο (1η Ιαν. - 31 Μαρ.) του 2022 πλησίασε τις 200,000 επιβεβαιόνοντας την διαχρονικά υψηλή ζήτηση του κλάδου!
- To 76% των επισκεπτών και πελατών περιηγήθηκαν στα eshops Γυναικείων Παπουτσιών μέσω Smartphones
- Η ταχύτητα φόρτωσης του 90% των eshops Γυναικείων Παπουτσιών σε κινητά είναι χαμηλή και μόλις του 5% υψηλή!
- Το 95% των eshops Γυναικείων Παπουτσιών αποτυγχάνει στο UX Test της Google (Pagespeed Insights)!
- Η Μέση Τριμηνιαία Digital Διαφημιστική Δαπάνη για το 2022 υπολογίζεται στα 40,000€, από τις υψηλότερες μεταξύ όλων των κλάδων! Το 20% των eshops Γυναικείων Παπουτσιών ξεπερνούν τον μέσο όρο!
Η μελέτη για τον κλάδο βασίστηκε στην ανάλυση 35 eshops Γυναικείων Παπουτσιών της Ελληνικής αγοράς.
Ενημερωθείτε γρήγορα και υπεύθυνα για...
Αξιολόγηση Επίδοσης e-Shop & Website | Κατασκευή eshop & website | Digital Marketing
Ένα e-shop μπορεί να επηρεάσει τις πωλήσεις του με 2 τρόπους:
- Βελτίωση της Αγοραστικής Εμπειρίας - Shopping Experience - UI/UX
- Καλύτερος Εντοπισμός και Μεγαλύτερη Προσέλκυση Δυνητικών Πελατών
Για συμβουλές σχετικά με την αύξηση των πωλήσεων στο δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα, επικοινωνήστε μαζί μας!