Industry Benchmarks: Ανδρικά και Γυναικεία Υποδήματα

Industry Benchmarks: Ανδρικά και Γυναικεία Υποδήματα

Τα παρακάτω Benchmarks αφορούν ηλεκτρονικά καταστήματα γυναικείων και ανδρικών υποδημάτων που εμφανίζονταν στην 1η σελίδα αποτελεσμάτων της Google, είτε ως οργανικά είτε ως διαφημιζόμενα την περίοδο της έρευνας.

ΠΕΡΙΟΔΟΣ: 1η Απριλίου - 30 Σεπτεμβρίου 2020

Qualitative KPIs

Avg. Visit Duration Bounce Rate Pages/Visit
8 min 61% 8

Avg.Visit Duration: Η μέση διάρκεια παραμονής στα ηλεκτρονικά καταστήματα ανδρικών και γυναικείων υποδημάτων 1/4-30/9 2020

Bounce Rate: Το ποσοστό άμεσης εγκατάλειψης στα ηλεκτρονικά καταστήματα ανδρικών και γυναικείων υποδημάτων 1/4 - 30/9 2020

Pages/Visit: Ο αριθμός σελίδων που είδε ο επισκέπτης στα eshops ανδρικών και γυναικείων υποδημάτων 1/4 - 30/9 2020

Quantitative KPI

Monthly Visits Mobile Visitors Mobile Speed Performance
95.300 67% 16/100

Monthly Visits: Ο μέσος όρος των επισκεπτών στα ηλεκτρονικά καταστήματα ανδρικών και γυναικείων υποδημάτων 1/4 - 30/9 2020

Mobile Visitors: Το ποσοστό επισκέψεων από κινητά στα e-shops ανδρικών και γυναικείων υποδημάτων 1/4 - 30/9 2020

Mobile Speed Performance: Το Score επίδοσης σε κινητά σύμφωνα με το PageSpeed Insights της Google

Συμπεράσματα:  Οι αναζητήσεις στο διαδίκτυο για ανδρικά και γυναικεία υποδήματα είναι κάθε χρόνο περισσότερες. Το ίδιο συμβαίνει και με τα ηλεκτρονικά καταστήματα. Κάθε χρόνο και ιδιαίτερα μετά το Lockdown, αυξάνουν οι εμπορικές επιχειρήσεις που αναζητούν Online Πωλήσεις.   

Η πλειοψηφία των επισκέψεων και των παραγγελιών γίνονται από Smartphones.

Οι επιδόσεις των ηλεκτρονικών καταστημάτων ανδρικών και γυναικείων υποδημάτων στις Mobile συσκευές επιδέχονται μεγάλη βελτίωση τόσο από πλευράς ταχύτητας φόρτωσης όσο και γενικότερου UI/UX.

Γενικές Συμβουλές: Με δεδομένη την κατάσταση της αγοράς σε κάθε χρονική περίοδο κάθε eshop επιδιώκει μεγαλύτερο μερίδιο από τις online αγορές του κλάδου. 

Ένα e-shop μπορεί να επηρεάσει τις πωλήσεις του με 3 τρόπους:

1. Αγοραστική Εμπειρία - Shopping Experience - UI/UX

2. Εντοπισμός και Προσέλκυση Δυνητικών Πελατών

3. Αριθμός Επισκέψεων

Αν χρειάζεστε ειδικές συμβουλές για το πως μπορούν να αυξηθούν οι πωλήσεις στο δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα επικοινωνήστε μαζί μας!

Επικοινωνια

Ονομα

website

email

Τηλεφωνο

Μηνυμα

contact captcha

Τηλεφωνο

+30 210 6149 884

E-mail

marketing@protocol.gr

Διευθυνση

Λ. Ειρήνης 46, Πεύκη
Τ.Κ. 15121